Пошуковий запит: (<.>A=Кліндухова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Кліндухова В. М. Деякі використання ІКТ під час навчання математики студентів морських спеціальностей [Електронний ресурс] / В. М. Кліндухова, A. О. Присяжнюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2015. - Вип. 16. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2015_16_14
|
2. |
Кліндухова В. М. Про деякі ймовірнісні конструктивні задачі у курсі вищої математики студентів-судноводіїв [Електронний ресурс] / В. М. Кліндухова, О. С. Сушко // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 69-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_9 Розглянуто проблему вдосконалення математичної підготовки студентів напряму підготовки "морський та річковий транспорт". Обгрунтовано необхідність і можливість використання ймовірнісно-статистичних методів під час навчання вищої математики студентами-судноводіями. Зокрема, на прикладі декількох конкретних задач конструктивного характеру, які можуть стати цікавими не лише викладачам вищих морських навчальних закладів, розроблено та запропоновано методичні рекомендації щодо їх впровадження в навчальний процес. Проаналізовано різні тлумачення поняття "конструктивна задача", основні вимоги до побудови конструктивних задач, теоретично обгрунтовано доцільність їх використання під час вивчення вищої математики студентами зазначеного напряму підготовки. За основу взято приклади задач, математичними об'єктами побудови яких є закони розподілу неперервних випадкових величин, а саме: задачі на конструювання диференціальної та інтегральної функцій розподілу неперервної випадкової величини та диференціальної та інтегральної функцій розподілу системи неперервних випадкових величин. Впровадження результатів дослідження засвідчило, що характеру та розроблених відповідних методичних рекомендацій щодо навчання вищої математики студентів напряму підготовки "морський та річковий транспорт", забезпечує прикладну спрямованість навчання, формування професійних компетентностей.
|
3. |
Кліндухова В. М. Інтегративний характер задач умовної оптимізації та його роль у курсі вищої математики студентів морських спеціальностей [Електронний ресурс] / В. М. Кліндухова // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 49-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_9 Розглянуто деякі питання підвищення рівня математичної підготовки студентів, шляхом розв'язання ними задач інтегративного характеру. Підкреслено значимість математичних інтегративних задач у ході підготовки студентів морських спеціальностей. Імплементація таких задач у навчальний процес, залучення студентів у відповідну інтегративну навчальну діяльність сприяє не лише підвищенню якості математичної культури студентів, а і формуванню в них професійних інтегративних навичок. За основу взято класичні задачі умовної оптимізації. Увага до них не випадкова. Задачі умовної оптимізації є невід'ємною складовою курсу вищої математики й об'єктивно містять елементи інтегративності. Для їх розв'язування необхідно актуалізувати та застосувати знання та уміння з різних розділів математики, зокрема: шкільного курсу математики; елементи лінійної алгебри; в деяких задачах - елементи аналітичної геометрії; диференціальне числення функції однієї змінної; диференціальне числення функції декількох змінних. Усе це робить задачі умовної оптимізації вдалим прикладом природного, гармонійного "вплітання" інтегративних задач в математичну підготовку студентів. Розглянуто практичні питання. Запропоновано декілька груп задач, які є посильними для студентів. Описано особливості розв'язування цих задач. Усі задачі є розв'язаними. Деякі задачі розв'язано двома способами. Операційна модель класичної задачі умовної оптимізації містить цільову функцію n змінних і m умов зв'язку на ці змінні. В першій групі запропонованих задач n = 2, m = 1; у другій: n = 3, m = 1; у третій n = 3, m = 2. Більш складним випадкам планується приділити увагу у наступних роботах.
|
4. |
Кліндухова В. М. Елементи математичного програмування в курсі вищої математики [Електронний ресурс] / В. М. Кліндухова, О. В. Ляшко, А. В. Гейлик // Водний транспорт. - 2016. - Вип. 2. - С. 193-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2016_2_30
|
5. |
Кліндухова В. М. Класичні задачі умовної оптимізації та їх інтегративний характер у курсі вищої математики студентів економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. М. Кліндухова, Ю. Е. Вяла // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2016. - Вип. 17. - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2016_17_13
|
6. |
Кліндухова В. Про формування статистичної культури студентів молодших курсів транспортних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. Кліндухова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 12(1). - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_12(1)__22
|
7. |
Кліндухова В. М. Елементи математичного програмування в курсі вищої математики [Електронний ресурс] / В. М. Кліндухова, О. В. Ляшко, А. В. Гейлик // Водний транспорт. - 2018. - Вип. 1. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2018_1_20
|
8. |
Кліндухова В. М. Математичне моделювання та підготовка студентів-судноводіїв з урахуванням вимог IMO-модельних курсів [Електронний ресурс] / В. М. Кліндухова, О. В. Ляшко, А. В. Гейлик // Новітні технології. - 2019. - Вип. 2. - С. 109-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2019_2_17
|